söndag 10 oktober 2010

Diverse

Herregud.. har jag inte skrivit något på över en månad.
Då är det ju på tiden.
Förra helgen var vi på skördefest på Öland, MajLis följde också med. Det var som alltid ganska bra. Var inne i Borgholm och guidade MajLis, Veronica såg oss på gågatan via webbkamera, häftigt.
Träffade
en jobbarkompis och hennes man på fredagkvällen som vi drack och pratade med. Ojoj vad berusad jag blev..
Ölands örtagård fick ett besök och Eriksöre byagata fick ett besök på lördagen, som alltid lika intressant.
Styrde kosan hemåt på söndag middag.
Cilla och Calle kom en runda på kvällen och lämnade Zessa.
Veckan som varit har jag jobbat em, skönt.
Måndag morron var jag på labb och lämnade lite prover, sen kom Veronica på fika.
Tisdag morron hade jag tid hos Eva för spirometri, gick väl sådär..
Onsdag morron hade jag tid för läkarbesök, så då gick vi igenom hela min sjukdoms-historia.
Torsdag var jag bara hemma innan det var dags att fara in till jobbet.
Fredag ledig dag.. Städa och tvätta och så kom Daniel på fika.
Lördag fm åkte jag, MajLis och IngeMarie till ljusboden i Hult.
Tillbringade en timme där bland ljus i olika former och färger.
Handla för 250 kr.. Vi var alla så nöjda när vi for hem.
SO LONG FÖR DENNA GÅNG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar